با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فراخوان مقاله همایش ملی آموزش ابتدایی
زیارت عاشورا
فراخوان مقاله همایش ملی آموزش ابتدایی
معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش همایش ملی آموزش ابتدایی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری فرهنگیان ، همایش ملی آموزش ابتدایی توسط معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پنجم و ششم دی ماه ۹۴ در بیرجند برگزار می شود.

براین اساس؛ آموزش  ابتدایی و آثار و اندیشه های دکتر غلامحسین شکوهی ، تحول آموزش ابتدایی و اسناد بالادستی، مطالعات برنامه های درسی دوره ابتدایی، مطالعات روانشناختی  در دوره ابتدایی، آموزش ابتدایی ، ساختار ، مدیریت آموزشی و آموزشگاهی، چشم انداز توسعه آموزش ابتدایی در ایران، مطالعات تطبیقی و بین المللی دوره ابتدایی و تحولات آموزش ابتدایی و صلاحیت های حرفه ای معلمان و سایر موضوعات مرتبط با آموزش پیش دبستانی و دبستانی  از محورهای این همایش است.
 
براساس این گزارش ، مهلت ارسال آثار و مقالات تا ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۴ تعیین شده است و علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی info@ncee.ir  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.ncee.ir و یا با شماره تلفن ۰۵۶۳۲۴۲۱۰۱ تماس حاصل کنند.


با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 15 شهريور 1394برچسب:, | 20:36 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |